Wednesday, August 18, 2010

KELUARGA SAYA.



Ana nak cerita pasal keluarga ana.Ok,sekarang bermula dengan abah saya.Nama abah saya ialah MOHD HARIFFIN BIN BOOSROH.Umur abah saya ialah 45 tahun.Dia berasal dari SELANGOR.Abah saya bekerja sebagai GENERAL MANAJER TMBR.Dia seorang bapa yang baik hati.Saya sayang abah saya.


Nama umi saya ialah HAMISAH BINTI MUBIN.Umur umi saya ialah 45 tahun. (sama je) Dia berasal dari PAHANG.Umi saya bekerja sebagai EKSEKUTIF MEDICAL INTEREST GROUP(MIG).(pejabat)Dia seorang ibu yang tegas.Saya sayang umi saya.


Saya ada enam adik-beradik.Dua lelaki empat perempuan.Abang saya bernama IKRAM BIN MOHD HARIFFIN.Dia lahir pada oktober 1990.Dia seorang abang yang ikhlas dan baik hati.Dia selalu menengok tv dan komputer.

Kakak saya bernama IZYANA BINTI MOHD HARIFFIN.Dia lahir pada Jun 1992.Dia seorang yang rajin dan suka belajar dan suka tidur.Izyana suka berbual dalam komputer(dalam facebuk atau blog)Izyana suka berubah perasaan dan membebel

Kakak saya bernama IZZATI BINTI MOHD HARIFFIN.Dia lahir pada disember 1994(dia lompat).Dia seorang yang pandai memasak dan selalu membebel.Saya suka izzati masak ayam masak merah dengan nasi goreng.Dia suka korea dan suka kumpulan 2pm yang paling dia suka woo young.

Abang saya bernama IHSAN BIN MOHD HARIFFIN.Dia lahir pada oktober 1996(sama dengan abang Ikram).Dia dulu selalu membaling bantal sekarang sibuk dengan henpon Ihsan malas membuat satu kerja iaitu membasuh bawah arnab.Ihsan ada bakat untuk melukis.

Kakak saya bernama IZDIHAR BINTI MOHD HARIFFIN.Dia lahir pada ogos 1998(dia lompat macam kakak izzati).Izdihar suka membebel dan suka main permainan korea dengan nina.

Sayanglah ahli keluarga.kasihilah keluarga ataupun dia takde pada suatu hari nanti.

IKRAM dan IZYANA universiti uniten.IZZATI,IHSAN,IZDIHAR dan SAYA bersekolahan SRI AL-AMIN BANGI.Sampai sini jelah bye salam.

2 comments: